Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

Μιχάλης Χατζηγιάννης - Αν Είναι Έτσι η Αγάπη



"Με τα δυό μου χέρια.Σαν πούλια αβοήθητα.Έστησες καρτέρια.Πήρες τα φτερά. Τώρα πληγωμένα. Ψάχνουν τα χέρια σου. Ψάχνουν εσένα που είσαι μακριά. Aν είναι έτσι η αγάπη. Γιατί δε με φύλαξες; Σε παρτίδα σκάρτη. Τι χαρτί μου μοίρασες;
Μα σ'αγαπώ για πάντα. Πανάθεμά με σ'αγαπώ. Στο παράλογο δεν ξέρω. Πως να αντισταθώ. Είναι τα δυό μου χέρια. Λες κι έχουνε φτιαχτεί. Για να δίνουν μόνο. Δίνουν μια ζωή. Αν δεν συγκίνησε. Που 'χω γίνει θρύψαλα. Από πέτρα είσαι. Κι είμαι από γυαλί. Aν είναι έτσι η αγάπη. Γιατί δε με φύλαξες; Σε παρτίδα σκάρτη. Τι χαρτί μου μοίρασες; Μα σ'αγαπώ για πάντα. Πανάθεμά με σ'αγαπώ. Στο παράλογο δεν ξέρω. Πως να αντισταθώ."

Ένα νέο τραγούδι το οποίο κρύβει πολλά και βαθιά νοήματα! Αξίζει να το ακούσετε!

0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου