Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Γνωριμίες στο ίντερνετ; Συμφωνείς ή όχι;


Αυτή τη φορά την έμπνευση μου την έδωσε ένα post σε ένα φιλικό blog που μιλούσε για τις γνωριμίες μέσω ίντερνετ. Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για το αν εσείς επιλέγετε να γνωρίσετε άτομα μέσω ιντερνετ και να κάνετε φιλίες μαζί του! Το έχετε κάνει; Επιλέγετε αυτόν τον πιο αυθόρμητο και απρόσωπο τρόπο γνωριμίας που κρύβει τα ελαττώματα και εμφανίζει πολλές φορές μόνο τα προτερήματα; Είχε διάρκεια μια τέτοια γνωριμία;

2 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

  1. Προσωπικά πιστεύω ότι το θέμα φιλία μπορεί να λειτουργήσει κατ' αυτό τον τρόπο. Ειδικά τα 3 τελευταία χρόνια έχω γνωρίσει πολύ κόσμο μέσω internet, χάρη στο blog μου και κάποια forum στα οποία είμαι μέλος και θα τολμούσα να πω πως έχω κάνει πολύ δυνατές φιλίες και σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις, φιλίες ζωής που θα μου στοίχιζε αν τις έχανα.
    Όσον αφορά ερωτικές γνωριμίες... δεν το έχω κάνει και δε νομίζω να το έκανα γιατί θεωρώ την κατάσταση σε αυτό το επίπεδο πολύ δύσκολη να λειτουργήσει και αρκετά επικίνδυνη στις μέρες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω κάνει και εγώ αρκετές φιλίες από το ιντερνετ και συμφωνώ με αυτό που λες. Στο άκουσμα αντιμετωπίζεται με μια καχυποψία αυτή η διαδικασία όμως πολλές φορές δημιουργούνται αγνές φιλίες μέσα από αυτό. Όσον αφορά το τελευταίο που είπες ούτε εγώ το έχω χρησιμοποιήσει για αυτό και ούτε το προτείνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή