Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Όταν ο στόχος σου γίνεται στόχος από έναν "στόκο"...


Με ποιον τα έχω βάλει; Με τον εαυτό μου ή με τους ανθρώπους γύρω μου; Ποιος ξέρει τι ταιριάζει σε μένα καλύτερα από εμένα τον ίδιο; Γιατί όλοι πρέπει να λένε αν είναι σωστό αυτό που κάνεις ή λάθος χωρίς να σκεφτούν ότι είναι ένας στόχος; Ο στόχος είναι μόνο καλός για αυτόν που τον ορίζει! Για αυτό στοχεύεις σε κάτι άλλωστε. Ποιος είσαι εσύ που θα του πεις αν είναι καλός ή κακός ο στόχος του; Εντάξει, ίσως πατάς σε έναν ρεαλισμό αλλά και πάλι τότε γιατί υπάρχει το ρητό “ο επιμένων νικά”; Θέλει επιμονή και δουλειά ή μόνο ό,τι έχει ορίσει η φύση; Πάντως τη γνώμη σου, λίγο τη θέλει αυτή η διαδικασία.
Και γιατί κάποιος να σου σχολιάσει αρνητικά τον στόχο σου; Τι τον πειράζει; Επηρεάζει τη δική του ζωή; Όχι! Γιατί δεν το βουλώνει;;; Θα μου πεις και θα έχεις και δίκιο: γιατί ασχολήσαι; Αλλά όταν έχεις μάθει να δίνεις χώρο στους φίλους σου παραπάνω από ότι πρέπει τότε σέβεσαι τη γνώμη τους. Πώς όμως να αποδεχτείς την κακή γνώμη ενός δευτερολέπτου για κάτι που σκέφτεσαι και το δουλεύεις στο μυαλό σου για πολύ καιρό; Δεν ξέρω! Δεν ξέρω σε ποιους ανθρώπους πρέπει να στηριζόμαστε και σε ποιους όχι; Ποια άποψη να ακούσουμε; Θέλουν να μας προστατέψουν. Μια ερμηνεία είναι αυτή. Αλλά γιατί να μην σε αφήσουν να νιώσεις τη χαρά του κυνηγιού; Αλήθεια, αυτοί το έζησαν και ξέρουν πως είναι; Εδώ είναι που θες απεγνωσμένα έναν άνθρωπο να σε στηρίξει. Να αφήσει τα αρνητικά και να εμβαθύνει στα θετικά. Όχι, να σου χαϊδέψει τα αυτιά αλλά να δει ότι αυτό που σε κάνει χαρούμενο έχει λόγο που σε κάνει να νιώθεις έτσι και να δώσει βάση σε αυτό! Μάλλον, όλα αυτά έχουν να κάνουν με τον βαθμό της ενσυναίσθησης. Όταν κάποιος μπορεί να σε νιώσει, να έχει γνώση των συναισθημάτων σου ξέρει και πως θα σου μιλήσει και πως θα σε κάνει να ακούσεις ήσυχα τη γνώμη του. Όταν η κακία είναι το πρώτο πράγμα που βγάζει τότε μιλάμε για έναν άνθρωπο που η συναισθηματική του νοημοσύνη είναι ανενεργή. Έτσι μου φαίνεται. Έτσι πρέπει να είναι αλλά και αν δεν είναι δεν πειράζει. Είναι κακό να είσαι απόλυτος. Νομίζω ότι πρέπει να είσαι σχετικός. Ούτε κρύο ούτε ζέστη. Πες τη γνώμη σου αλλά πρώτα σκέψου. Δεν έχεις το αλάθητο για να την επιβάλλεις! Το ξέχασες; Μάλλον ναι αλλά τι να κάνεις; Δεν ξέρω αν ο άνθρωπος αλλάζει, πολύ θα το ήθελα πάντως. Εξάλλου και εγώ θέλω να αλλάξω... κανείς δεν είναι τέλειος. Είναι γνωστό. Αν νομίζεις ότι είσαι, απλά κάποια μέρα θα απογοητευτείς. Μην με πεις απόλυτο, αυτό θα συμβεί αν δεν ξέρεις ότι ενδεχομένως να μην είσαι καλός στα ΠΑΝΤΑ. Κάπου εδώ θα τελειώσω. Ξέρω ότι το γράψιμο βοηθάει...Το αν έχω ή δεν έχω ψυχολογικά θα φανεί πάντως! Μην προτρέχεις!

Y.Γ. Όπου β’ πρόσωπο βάλε απλά αυτόν που ταιριάζει στη δική σου περίπτωση!

0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου