Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Όταν όλα ανατρέπονται ξανά!


Η ζωή δεν είναι εύκολη...
Ειδικά η ζωή στην Ελλάδα...
Αυτό άγγιξε και 'μένα...
Την πρώτη φορά απλά το έκανα από πείσμα και έφερα τα πάνω κάτω στη ζωή μου κάνοντας μια μεγάλη αλλαγή αλλά χάρηκα τόσο πολύ που βγήκα νικητής... Τώρα, η ανατροπή δεν γίνεται από δική μου επιθυμία αλλά από ανάγκες άλλων. Είμαι στη μέση του συναισθήματος και της λογικής. Είμαι στο σημείο πριν ακολουθήσει μια τεράστια αλλαγή... Και δεν ξέρω τι να κάνω; Να σκεφτώ λογικά και να αφήσω τη ζωή να με πάει ή να σκεφτώ με το συναίσθημα και την καρδιά μου και να κάνω αυτό που πραγματικά θέλω εγώ;
Οι περισσότεροι θα λέγατε να κάνω το 2ο, όμως, αυτό θα φέρει θλίψη σε άτομα που αγαπώ και είναι οι πιο σημαντικοί άνθρωποι στη ζωή μου... Ξέρω ότι έχουν δίκιο. Ξέρω ότι η λογική επιλογή θα τους φέρει χαρά και ανακούφηση. Τους αγαπάω και θέλω να είναι χαρούμενοι. Όμως, σε εμένα τι θα φέρει; Σίγουρα μπορεί να φέρει καλά. Θα φέρει καλά! Θα φέρει και κακά... Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω όμως ποια θα πλεονάζουν άσχετα αν ο αρνητισμός μου με κάνει να πιστεύω ότι θα είναι τα δεύτερα. Και τώρα μου έρχεται στο μυαλό και το άλλο, εξίσου δύσκολο...θα είναι εκεί οι φίλοι να με υποστηρίξουν στην επιλογή αυτή που θα κάνω με το ζόρι (λογική) ή θα μου κλείσουν την πόρτα; Οι αληθινοί φίλοι θα με στηρίξουν. Για κάποιους είμαι σίγουρος. Δεν είμαι όμως για όλους! Θα δω ό,τι προσπάθησα να χτίσω 9 μήνες τώρα να γκρεμίζεται τόσο εύκολα; Δεν ξέρω...δεν ξέρω...μόνο αυτή τη φράση βάζω στο τέλος κάθε σκέψης. Δεν είμαι σίγουρος και δεν ξέρω τι μου επιφυλάσσει το μέλλον. Τουλάχιστον και οι 2 επιλογές έχουν μια κοινή συντεταγμένη που με χαροποιεί...κινούνται στον ίδιο άξονα. Ως προς αυτό λοιπόν δεν θα αλλάξει η ζωή μου. Θα αλλάξει όμως ως προς χιλιάδες άλλα...
Δεν ξέρω..Δεν ξέρω...(Το έκανα πάλι...)
Ίσως του χρόνου τέτοια μέρα να ξέρω...
Άλλωστε  η ζωή δεν είναι εύκολη...
Ειδικά η ζωή στην Ελλάδα...
Αυτό άγγιξε και 'μένα...

0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου