Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Γιατί νιώθεις χάλια;


Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που σήμερα όταν ήμουν στον πίνακα διαχείρισης του blog παρατήρησα ότι στις λέξεις κλειδιά, τις οποίες πληκτρολογείτε για να βρείτε διάφορα θέματα στο διαδίκτυο, μου εμφάνισε ότι κάποιος παραπέμφθηκε εδώ γράφοντας τη λέξη "νιώθω χάλια".
Γιατί νιώθεις χάλια εσύ που έγραψες αυτή τη φράση; Επίσης, αυτό που με τρόμαξε είναι ότι η φράση αυτή παρέπεμψε στο ιστολόγιο μου. Ξέρετε, όταν έφτιαξα αυτό το blog και εγώ ένιωθα χάλια - πιθανόν για αυτό έγινε η παραπομπή εδώ - και πάρα πολλά post μου το δείχνουν αλλά βρήκα αυτόν τον τρόπο έκφρασης για να νιώσω λίγο καλύτερα. Σίγουρα όσοι νιώθετε χάλια υπάρχει κάτι που μπορεί να σας κάνει χαρούμενους. Αφιέρωσα πολλά posts σε αυτό το θέμα και μέσα από αυτά έμαθα και εγώ πράγματα. Το ξέρω ότι ο τίτλος του blog σας προδιαθέτει αρνητικά, όμως, πλέον προσπαθώ να ξεφύγω από αυτά τα αρνητικά post. Ας κάνουμε μια συμφωνία. Κάθε φορά που ο δρόμος σας σας φέρνει εδώ να ξέρετε ότι αυτός ο ορίζοντας που δείχνει κλειστός, άνοιξε! Άνοιξε για μένα και θα ανοίξει για εσάς. Και αν έρθουν σύννεφα, θα φύγουν...πόσο θα κάτσουν τα άτιμα; Κάποια στιγμή θα φύγουν και θα είναι όλα καλά. Οι φάσεις που περνάμε είναι απλά φάσεις. Δυστυχώς, με το να στεναχωριόμαστε μόνο χειρότερα κάνουμε τα πράγματα.


0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου