Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Να'ξερες τι δύναμη μου δίνει η δύναμη σου...


Αρχικά, να ευχηθώ καλό μήνα σε όλους...
Ο μήνας αυτός έχει μεγάλο ενδιαφέρον. Έχει κάποιες μέρες σημαντικές για μένα και θέλω να δω πώς θα εξελιχθούν. Είναι ο μήνας των αντιθέσεων.


Μοναξιά # Παρέα
Και τα δύο παλεύουν μεταξύ τους. Δεν απέχουν πολύ. Μόνος νιώθεις ακόμα και με παρέα. Ο χειμώνας είναι για τους μόνους ή για τους ερωτευμένους.

Ανεξάρτητος # Ερωτευμένος
Χρησιμοποιώ την πρώτη λέξη για όσους το ζουν και το χαίρονται. Η δεύτερη είναι μεγάλη κουβέντα. Μια λέξη που μπορεί να εκδικηθεί ειδικά αν νιώθεις ότι μπορείς να ζήσεις τη χαρά του ερωτευμένου αλλά το άτομο με το οποίο μπορείς να το κάνεις δεν είναι εδώ...

Εγώ # Εσύ
Δεν ξέρω πια τι υπερισχύει. Τελευταία βλέπω γύρω μου πολύ εγωϊσμό. Άνθρωποι που βάζουν το εγώ πιο πάνω από το εσύ. Μπορείς αν δεν θες να είσαι τόσο καλός και να βάλεις το εσύ πάνω από το εγώ τουλάχιστον να βρεις τρόπο να τα ισορροπήσεις. Ο κόσμος δεν γυρνάει γύρω σου και δεν γυρνάει γύρω μου. Ο κόσμος μου, όμως, μπορεί να το κάνει. Το ίδιο και ο δικό σου. Το να κάνεις κάποιον να χαμογελά είναι χάρισμα κατά τη γνώμη μου. Συνήθως όλοι απλά αδιαφορούν. Το να το παίξεις δυνατός ενώ δεν είσαι φαντάζει πρόκληση σήμερα και συνήθες φαινόμενο.

Τα διλήμματα αυτά θα μου πείτε είναι καθολικά και αιώνια και όχι μόνο του μήνα αυτού αλλά απόψε είναι μια καλή ευκαιρία να τα δούμε, ειδικά μετά από λίγη ωραία μουσική που δίνει τροφή για σκέψη.
Αυτά για απόψε.
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ και έναν τέλειο μήνα.



0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου