Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Νατάσσα Μποφίλιου Ένα φιλί από δυόσμο


Ακούστε το νέο τραγούδι της Νατάσσας Μποφίλιου και διαβάστε τους στίχους. Η μελωδία και οι στίχοι του θα κάνουν αυτό το καλοκαίρι να βρει το soundtrack που του αξίζει! 



Νατάσσα Μποφίλιου - Ένα φιλί από δυόσμο 

Στίχοι: 
Ένα φιλί ήταν μόνο
Με ένα φιλί ήταν τόσα πολλά
Ένα φιλί δικό σου
Πιο ακριβό από χίλια φιλιά

Ένα φιλί από σένα
άνοιξε όλα του τα μυστικά
Κι άλλο φιλί κανένα
Τον χρόνο τώρα πια δεν σταματά

Όλη η σιωπή
Σ'ένα φιλί...

Ένα φιλί από δυόσμο
Χώρισα από τον κόσμο
Και η νύχτα με έβγαλε στην ερημιά
Μια ανατολή φως μου
Μ'ένα φιλί δώσ'μου
Ένα φιλί από βροχή και φωτιά

Ένα φιλί δικό σου
και ας είναι σαν τα φιλιά που σκορπάς
που δίνεις στο όνειρο σου 
και έχεις ξεχάσει το πρωί που ξυπνάς

Μα ενώ την πόρτα κλείνεις
από τα χείλη σου φεύγει πουλί
που τα φτερά του ανοίγει
και ανεβαίνει στου ουρανού το νησί

Μια αναπνοή
με ένα φιλί...

Ένα φιλί δώσ'μου
μια ανατολή φως μου
η νύχτα με έβγαλε στο πουθενά
Χωρίς από τον κόσμο
Ένα φιλί από δυόσμο
Και όλο τον δρόμο εγώ θα κάνω ξανά

Μια ανατολή φως μου
Ένα φιλί δώσ'μου
Ένα φιλί από δυόσμο
Χώρισα από τον κόσμο
Και η νύχτα με έβγαλε στην ερημιά

Μια ανατολή φως μου
με ένα φιλί δωσ'μου
ένα φιλί από βροχή και φωτιά

0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου