Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Η πουστάρα και o αντρίλας


Αυτό που συνέβη εχθές ήταν αδιανόητο.
Καθώς πήγα να επιβιβαστώ στο λεωφορείο για να πάω στη θάλασσα ήταν μια παρέα ατόμων και γυρνούν και λένε σε έναν μπροστινό "πουστάρα, ε πουστάρα". 
Πάγωσα. Δεν περίμενα ότι άτομα των 20+ θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν έτσι κάποιον άκυρο που είδαν δίπλα τους, ο οποίος έτσι όπως τον είδα εγώ δεν είχε το παραμικρό χαρακτηριστικό που θα μπορούσε να προκαλέσει. Δηλαδή, πράγματα που τα βλέπεις από παιδιά των 15-16 χρονών τα συναντάς και σε "ώριμους" (και καλά) των 20+. Για ποιον λόγο να ασχοληθείς με κάποιον άλλον όταν είσαι με την παρέα σου και ετοιμάζεσαι να πας να κάνεις το μπάνιο σου; Μαντεύω ότι του κατέστρεψαν τη μέρα. Και η επόμενη απορία που μου δημιουργείται είναι γιατί; Γιατί να μιλήσει μπροστά σε τόσο κόσμο έτσι για κάποιον; Θα φανεί πιο άντρας; Αντρίλα και έτσι; Θέλεις να αποδείξεις κάτι; Εμένα αλλιώς μου έμαθαν την αντρίκια συμπεριφορά. Όχι, υπονομεύοντας τους άλλους για να φανώ. Και δεν καταλαβαίνω σε ένα μέρος με τόσο ωραία κορίτσια, αντί να ασχοληθεί με εκείνα, ασχολήθηκε με έναν τυχαίο που δεν του έδωσε αφορμές. Ο τυχαίος θα μπορούσε να ήταν κοντός, χοντρός, με ειδικές ανάγκες, οτιδήποτε. Προσωπικά, δεν με ενδιέφερε αν υπήρχαν λεσβίες ή ό,τι άλλο εκεί. Εγώ πήγα με την παρέα μου να περάσω καλά. Όχι, να κάνω τραμπουκισμούς. Απλά δεν περίμενα να δω μια τέτοια συμπεριφορά από ανθρώπους που έχουν μια σεβαστή ηλικία. Το θέμα δεν είναι απλά ο μη σεβασμός στην διαφορετικότητα, είναι τα κατάλοιπα του εφηβικού bullying που παραμένουν εκεί σαν θηρία έτοιμα να γδάρουν με τα νύχια τους όποιον βρεθεί στο διάβα τους.

0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου