Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Ανοιχτός Ορίζοντας: Το καλοκαίρι και οι αλλαγές

 
 
Αυτό ήταν. Το καλοκαίρι τελειώνει... Λίγες ευκαιρίες για μπάνια έμειναν ακόμα. Όσο και αν   γκρίνιαζα τα προηγούμενα χρόνια σχετικά με το καλοκαίρι και την άποψη μου για αυτό, φέτος φαίνεται να άλλαξαν τα πράγματα. Αυτό το καλοκαίρι ήταν ή καλύτερα ας πω είναι μακράν το καλύτερο μου. Γνώρισα νέο κόσμο, είδα νέα τοπία, έζησα νέες εμπειρίες. Αυτά τα τρία για μένα γίνονται πλέον η συνταγή του τέλειου καλοκαιριού. Δεν θέλω να τελειώσει... Ποιος διαβάζει τώρα για εξεταστικές;;

    Μέσα στο κλίμα αλλαγών που έζησα το όμορφο αυτό τρίμηνο δεν θα γινόταν να μείνει ανεπηρέαστο και το blog μου. Νέα εμφάνιση, λοιπόν, ή αλλιώς "το παλεύω". Προσπαθώ να το κάνω λίγο πιο λειτουργικό και οργανωμένο. Δεν ξέρω αν μου βγαίνει... Θα φανεί στην πορεία. Το διάστημα αυτό είναι πειραματικό. Δοκιμάζω νέα πράγματα και ελπίζω να μου βγουν σε καλό. Είχα καιρό να ασχοληθώ με τα "τεχνολογικά" αλλά τώρα που γέμισα μπαταρίες είπα να ασχοληθώ λίγο περισσότερο. Μου άρεσε η απλότητα του προηγούμενου και ας ήταν κάτι συνηθισμένο. Μπορεί να επιστρέψω κάποια στιγμή σε εκείνη την απλότητα. Το απλό πολλές φορές είναι πιο ωραίο. Ένα, λοιπόν, είναι η εμφάνιση.

    Το δεύτερο είναι το όνομα. Όπως έχετε αντιληφθεί όσοι διαβάζεται αυτό το blog (εγώ δηλαδή) μπορεί να μετονομάστηκε σε "Ανοιχτός Ορίζοντας", ωστόσο, το link παραμένει kleistosorizontas.blogspot.gr. Αυτό σταδιακά θα προσπαθήσω να το αλλάξω. Δεν το κάνω γιατί είναι μια μεγάλη διαδικασία παρόλο που φαίνεται απλό. Χρειάζεται να ενημερωθούν όλα τα links που συνδέουν άρθρα μεταξύ τους εδώ, να γίνουν κάποιες ρυθμίσεις σχετικά με το google και διάφορα τέτοια πραγματάκια που θέλουν τον χρόνο τους. Μην νομίζεται ότι είμαι διχασμένη προσωπικότητα και δεν το κάνω τόσο καιρό. Αν κάποια μέρα προσπαθήσετε να μπείτε και δεν δείτε τίποτα μην τρομοκρατηθείτε και κάνετε καμιά μαζική πορεία στο σύνταγμα, θα είναι επειδή μετακομίσαμε στο anoixtosorizontas.blogspot.gr. Αυτά, όμως, εν καιρώ.

    Τρίτον, πλέον γίναμε πιο interactive. Για αυτό θα βρείτε τον "Ορίζοντα" στο Pinterest που ανεβαίνουν συχνά quotes και καλλιτεχνικές φωτογραφίες. Ακόμα, αν δεν χρησιμοποιείτε βρε παιδάκι μου αυτό το πιν-πως-το-λένε, θα μας βρείτε στο Twitter. Εκεί ακόμα οι ρυθμοί είναι χαμηλοί. Ακολουθήστε μας, όμως, γιατί έρχονται όμορφα πραγματάκια. Στο facebook όσο και αν ψάχνετε...δεν...! Όχι, ακόμα. Δεν είμαστε δα και κανένα site. Ήρεμα πράγματα. Δημιουργικά. Αυτά... Τα λέμε μέσα από τις αναρτήσεις.

    Εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και να μην διαβάζετε το blog αλλά να είστε σε κάποια όμορφη παραλία χαλαρά και ωραία.

P.s. Όταν γράφω εδώ με γεμίζει, να το ξέρετε...Για αυτό μην βιαστείτε να πείτε ότι κάνω και λέω βλακειούλες.

0 απόψεις! Γράψε τη δική σου!:

Δημοσίευση σχολίου